کد موسیقی برای وبلاگ

تاملی نوین - نوین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                                                                بنام خدا

با سلام به علا قمندانی که این وبلاگ را انتخاب و مطالب آن را می خوانند. وبلاگی که در حال حاضر می خوانیدو دیدن می کنید برای افراد یا بهتر بگویم برای علاقمندانی است که می خواهند نگاهی نوین در رسیدن به اهداف و آرمانها و همین طور اتفاقاتی که ممکن است برای هر فرد رخ دهد طرح شده.

تنها سخنی که برای شما دوست داران این وبلاگ خواهم داشت،نگاهی تازه به زندگی است.شاید این جمله که ظاهری ساده و روان دارد به تنهایی از آن بتوان تعداد بی شماری جمله بیان کرد.اما آنچه می خواهم از آن استنتاج کنم امیدوار بودن در راه هدفی است که خود آن را برگزیده اید،مثل رسیدن به اوج خوشبختی و مسرور بودن از زندگیتان که به نظر رسیدن به این هدف بسی دشوار است، اما شدنی است.

 آدمهای زیادی نیستند که از زندگیشان راضی و خشنود باشند ،البته این مطلب را میتوان با تامل ودرنگ درک و آشکار ساخت.مثل دیدن چهره ای عده ای از آدمها در معابر عمومی وسازمانهاو برخورد با آنان و مشکلاتی که از خود و دیگران دم می زنند.

من وشما دوست عزیز که خداوند قدرت اختیار،تفکر و تعقل به ما عنایت فرموده می توانیم با برخورداری از این نعمت بهترین دقایق زندگی را پشت سر نهیم و مطمنا شادی ای که  مشتاق آن در لحضه لحضه زندگیتان هستید تحقق خواهد یافت.

شاید این جمله برایتان آشنا باشد از ماست که بر ماست،در واقع این جمله بیانگر رنج و عذابی است که خود مصوب آن هستیم.اما می تواند آن طور هم نباشد. یعنی کافیه چشمانتونو ببندید و سعی کنید از آنچه می خواهید و دوست دارید که زندگیتان آن طور باشد که برایتان ایده ال تر است ،تجسم کنید.و بعد هم باز تکرار تا اینکه یه روزی اراده و ندای قلبتون شما را سعی در تحقق آن رویایی که در تجسم خود داشتید برساند.و قدم بعدی مطمنا تلاشی است که متناسب با آن بتوانید به اوضاع بالفعل خودتان بهبود بخشد.

البته با تفکری عاقلانه و منطقی تلاشی موثر را برای خود به ارمغان آورید تا رنجور و آزورده نشوید.

 یک نکته مهم:سعی نکنید متقلد کسی باشید که توان تقلید از آن را نداشته باشید چرا که هم زمانتان به هرز خواهد رفت وهم رنجور از راه بی ثمر .

به امید کامیابی مو فقیت.با سپاسی فراوان

لطفا  نظرهایتان را برایمان ارسال کنید....




تاریخ : یکشنبه 91/2/31 | 12:57 صبح | نویسنده : سلیمانی | نظر